Sunday, March 1, 2009

Ditakdir kita bersama - Mac Ruhayu

I suffered from a very severe stomachache & headache but since dh janji dgn mama yg I will attend the seminar,so I force myself gak......x nak hampakan mama lg.....I realize that b4 this mama mcm kecik ati jer bila i x leh join her or x bole nk accompany her ke a few occassions but I know mama will definitely understand my situation....yg keje I ni mmg terkejar situ sana sini gitew.....what to do.....that's the way my life goes.....please accept my apology if I can't make it...but believe me, eventhough terkejar situ sana sini, it doesn't mean I don't have time at all....I'll give top priority for something yg very urgent,important dulu, (I'm very sure most of us pon mcm tu gak rite? - it's a common sense what,kan?), tambah2 lg if ader family,relatives,frens etc yg ask for help.....insyaAllah I'll try my level best to help,give opinion,ideas,suggestions ker gitu in order to solve the problems & find any solution...hmmm.....a friend in need is a friend indeed...
Mmg a day before that I x bole nk lelap,I think almost 4am kot I terlelap....around 6.15am dh bangun,mandi,solat subuh & then cepat2 drive ke Keramat AU3 coz mama will wait there for me. Smpai that area dah kul 7.45am...thank goodness diaorang buat seminar tu on Sunday, if not terpaksa lagi mengharungi kesesakan lalulintas jer.....seminar was held at Maju Junction Level 10 Dewan Multaqam..ok la...start @ 9am and break @ 1pm.....lunch provided so belasah makan dulu and then turun ke level LG utk ke musolla for Zohor prayer...seminar continued @2pm until 6pm....perghhh....layannn.....
Abis jer seminar I decided to go to IIU.....lapar la pulok rasa...dlm dok avoid mkn malam ni, berat badan maintain jer.....x gak turun2 (maintain berat huhu)...Asar @IIU....smpai umah dh almost 8pm.....cepat2 solat maghrib.....layan jap Oprah Winfrey Show ( pon pasai weight loss topic gaks huhu)....what a coincident.....
Weekend yg penuh dgn pengisian ilmu gitu.....tidy up my room,toilet,dining hall,cuci pinggan mangkuk hayun yg penuh dlm sinki itew, isyak n then zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........gud nite, sleep tight......

No comments: