Tuesday, March 17, 2009

These boots are made for walking-Nancy Sinatra

Seboleh bolehnya i x nk susahkan sesaper but since I hv no choice (keter still kt workshop) & nk kene attend appmnt,so today I ask a favour from Faizal utk tumpangkan ke HQ......thanks a lot & since dier just stay kt ofis, dier kasi guna his car for the whole day until abis ofis hour......after sending him to his ofis, I went to HQ jap & then trus ke TTDI to meet Ja there...I parked keter kt Caltex sebelah Restoran Makbul TTDI itew & naik keter Ja ke Baiti's (TTDI) - first time ever breakfast kt situ.....roti canai not bad & teh ais pon ok la.....price pon ok although tmpt tu nmpk very the very exclusive....huhu...lps breakfast,trus kitaorang gi umah Puan Sri M kt SS22 PJ.... sesat jugak lah to find her house tp berkat kesabaran jumpak jugak finally.....sempat sembang2 & explain product sekejap jer since she's expecting another guest gak that day.....it's ok...very positive feedback.....so, I leave it to Ja to follow up the case.....

Appmnt sebelah ptg cancelled so I balik umah jap,changed clothes & went to PWTC...Faizal kuar meeting so, I decided to ronda2 kt The Mall & tea time kt gerai tepian tersorok sebelah PWTC tu...(dulu I langsung x notice,x tahu pon ader gerai2 kt area tu until la si Faizal yg bwk kitaorang minum2 kt situ one evening huhu) Faizal sms to tell that meeting x tau abis bila so, he told me to go back first & he will inform later.....So, I balik umah....sempat layan Spa Q jap & Conan....

Faizal called to inform that he wanted to go to Jusco to redeem a gift so I decided to go there....sempat windw shopping jap & today gak dgn secara rasminya I become Jusco cardmember....just pay rm12 & dpt membership card on the spot gitu.....

Faizal sent me home & biler smpai kt umah,my housemate pon br balik gaks....

No comments: