Saturday, March 14, 2009

Trauma - Elite

Ya Allah! Aku diduga lagi.........last Tuesday dah buat major service,then on Wednesday lak dah tukar tayar bagai & today,dugaan maha hebat yg menguji keimanan,kesabaran & seakan menguji (Amuk).......I was on my back after sending kak Maya at Taman Melati......jam menunjukkan 11.45pm...dah almost midnite....my fren,Fadzli a.k.a Pal (my exhousemate - pon da bertunang & bakal melangsungkan perkahwinan this coming May,InsyaAllah) dh smpai kt umah......since dia still keep kunci umah I,so I let him in la......x la tertunggu tunggu kt luar umah....aku lak terus pecut & smpai kt KM12 MRR2, suddenly BMW 520i dark blue plat no. P*S 2**2 membrek secara mengejut & aku lak dgn sepenuh hati membrek gak ( mmg aku admit aku bwk laju tp confident if aku brek,sure ok nyer coz jarak keter aku & BMW tu aku budget dlm 2 3 bijik keter jaraknya......tp kali ni nasib aku mmg x baik....jln lak quite licin coz br lps ujan....so terjadilah kejadian ' u kiss u pay!!!! ' BMW tu cuma calar balar jer tp keter aku lak (bukan mobil mama huhu) pecah lampu sebelah kanan,pecah skit kt sebelah dpn kanan,pecah kaca pecah gelas bagai kuang kuang kuang......mula2 masa langgar tu gabra la jugak.....mampos aku kene maki dgn driver BMW tu....tp aku yg kuar dulu konon2 nk gi tanya naper tetiba dier brek mengejut cenggitu....confident jer......then a chinese guy muka iras2 Alex Yoong (mula2 tu mmg ingat Alex Yoong dah)kuar dr that car introduced himself as Mr. Loo (pikirlah sendiri) mcm cool jer (may be dia pon sedar salah dia gak brek mengejut mcm tu, tp since aku yg langgar dr belakang, confirm la kalau buat report polis, aku yg di consider salah nyer) Aku amik no fon & details skit from him & we exchanged business card.....so, aku trus balik umah dlm keadaan trauma.......why me?.......smpai umah,Pal tgh mandi & he was the first to know about this unfortunate event...dh jadi ala2 mcm citer Lemony Snicket's, A series of unfortunate events dah!!! trauma sgttttttttt.............

Actually, before that,mmg ader a few things to do & dh abis settle keje kt Masjid Jamek, I trus balik umah....rasa boring la plak.....I called kak Maya & kebetulan dier ader kt ofis so trus jer gi ke KLCC Branch to meet her...masa wait for her kt dpn RHB tu, I met Azwa,se ofis dulu.....then ader sorang ni lak mcm familiar.....suddenly kak Maya appeared & tegur akak yg dtg skali dgn sorang yg ala2 celebrity ni.......confirm celebrity....Aziah Jasmin Azizul ex TV3 newscaster & the girl yg tegur kak Maya tu lak her PA rupanya....patutlah nampak familiar......& baru teringat coz bebaru ni pon Aziah Jasmin ada appear kt Wanita Hari Ini with kak Azizah Ariffin, dier br launch her book....buat kt MPH Midvalley if I'm not mistaken....launching by Dato' Siti gitew kot......if x silap la.....

No comments: