Thursday, March 19, 2009

One in a million - Bosson

Azabnyer biler xder transport ni....bnyk benda kene postpone....Today tumpang Faizal again to HQ....breakfast alone kt Shahida Restaurant in front of HQ itew....Called my client Farhana to confirm whether dier free or not today.....Called Scha & she asked me to come to Sri Gombak coz dier kt workshop tgh repair alarm keter katanya....so,lps settle kes kt HQ, I took a bus to Sri Gombak & met Scha there.....kitaorang gi ke Greenwood Auto tmpt I hantaq my car to repair.... unfortunately, the clerk there told me that my car dh dihantar ke another workshop coz diaorang bukan panel my car insurance.....bangang lah diaorang ni....at first masa hantar tempoh ari naper x bgtau? naper x check siap2? diaorang bgtau keter I la ni dh dihantar ke workshop area Bolton plak...tensionnyer!!!!! sian Scha kene listen to all my sumpah seranah maki hamun lahanat bagai sepanjang dlm keter on the way to Bolton......tensionnyer!!!!! Bila smpai situ, I met with clerk kt situ to tell that...BY ALL MEANS I nak gak keter tuby tomorrow as promised earlier kt workshop b4 this......diaorang ckp impossible to do so since keter br smpai smlm.....nampak gaya esok lom dpt lg lah keter tu.......sedih,marah,tension,terkilan.....so, I blacklist this 2 workshops......u all jgn antar keter ke these 2 workshops k.....Greenwood Auto & Wangsa Rancak Bolton.....hampehhhh....empty promises n charge bukan2...nahhhh amik....

Scha sent me to LRT....I went to StanChart Jln Sultan Ismail to meet Farhana....I try to calm down.....sakit ati masih terasa....it really affect my work & mood....hmmm.....Tensionnn!!!!

No comments: