Saturday, February 28, 2009

Vision of love- Mariah Carey

A very typical daily routine....plan nak gi umah kak Alim today....nasib baik mmg everyday check facebook.....kak Alim wrote on my wall inviting me to go to her house...tq a lot kak Alim for the invitation....then br nk teringat nk check official blog x-iiumt itew.....masya Allah....mmg i miss a lot of things,event, gathering bagai.......huaaaa....makan hatiii....tp apakan daya.....awal2 tahun mcm ni (Jan & Feb) mmg bertambah2 hectic with my crazy schedule ni ha...hmmm...starting next month (March)...I must do something....I need a break! so, dah set plan nk gi umah kak Alim around 3pm....tetiba I got a kol from a friend.....ask for my help.....serba salah lak jadinya....teringin giler teramat nk join makan2 kt umah kak Alim tu but at the same time my friend ni lak minta tlg sgt2, kesian lak rasa......so,I try to calm down and dgn rela hati trus zras ke putrajaya to help my friend...so sori kak Alim coz x bole nk make it gak.....hmmmm

Smpai Putrajaya dh around 2.30pm........around 6pm baru semua settle....alhamdulillah... every problem confirm ader solution gitew....Sebelah mlm dh plan nk jumpa my sis kt umah adik ipar dia @ Casmaria Apartment blkng Giant Bt Caves itew....mama & K.Ida pon ader kol gaks....tq...
Jumpa shauki to pass the handphone.....suker yer dpt hp baru huhu....thanks for giving me 'the gift' too.....me likey - bak kata Sarah Jessica Parker dlm 'SATC'

No comments: