Thursday, February 12, 2009

When you tell me that you love me- Diana Ross

Thanks a lot for those who wish me "Hepi Birthday" sms, kol,facebook etc.....tq again.....Received sms fr K.Shiera too informing that today will be her last day for shooting....been very bz lately....tq 4 d wish akak......Auntie Maria pon celebrate b'day a day after mine...si Allisya,daughter k.Shiera pon is an aquarian....coming up also is Wan (14 Feb-same with Sofea Jane & Farish Aziz)....Tetiba teringat masa zaman kt RHB KLCC dulu buat appointment with Farish,he was my client, masa tu dia dah mula glamour start dgn game show 'Durian Runtuh',then Fulus Mania & now dah banyak acting in a few dramas...wahhhh....mmg dah glamour skrng especially citer 'Gaia' with Zizan yg kelakar itew....all the best bro....
I was not in the mood.....keje x jadi,kene cancel a few appointments gara2 keter buat hal....dugaan kedua after dugaan pertama dgn 'X' di malam hari jadi......'X' bakal jadi milik org & the gud thing is that dier got guts to tell it & konon2 mlm hari jadi tu kitaorang just spend time ala2 citer Ogy & Azmil Mustapha sajork huhu...tah tajuk aper tah citer tu konon2 la......berangan betul aku tp that's the reality that I have to face......life must go on....I have nothing to regret...no regret at all......It's not me who dumped or being dumped.....we do have choices in our life & this is me.......then? (bak kata J.Lo).....I'm happy as usual & glad that dia arrange everything & find the right time to tell.....live to tell.....so, I can accept that...no heart feelings...i'm ok & doing just fine...
I went to HQ coz nk submit form request to change & debit autorization as well as SI form..Then, gi lepak2 jap with Faizal & Suhana kt Riverside PWTC sambil2 minum...ingat nk gi settle appointment dgn En.Husaini FRIM Kepong tp nampak gaya kene postpone lg......antar Suhana ke Azeezah Station Bolton then trus balik umah.....smpai jer umah,trus kemas2 aper2 yg patut umah ni yg bagaikan tongkang pecah dah rupanya huhu...I went again to Azeezah Station & kali ni Firdaus,Nurul & Faizal pon ader skali....lps minum2 (once again) we decided to go for shopping (for me window shopping jer la coz just nk jalan2 kurangkan stress gitu katanya)....we went to Sogo (lama tul x dtg sini) dok teman diaorang shopping,'terangkut' la jugak sehelai bj yg harganya amat berpatutan after 70% discount ...huhu.....puas ati la jugak....but diaorang2 lain shopping mmg x hengattt....hmmm
From Sogo,kitaorang gerak ke Setiawangsa,lepak2 lak kt situ while waiting for Suhana....A.d called telling that he's in Besut now with Mizi...ader big case katanya.....gud luck....

No comments: