Wednesday, February 25, 2009

Korban Cinta- Ziana Zain

Ya Allah.......sibuk bebenor lately.....but thank goodness coz I got a few circle of friends yg best2 belaka......bila resah (Anuar Zain),I will always have a shoulder to cry on (Tommy Page)... wahhh gitu......

Dlm dok happy2 gitu,I was shocked when I received an sms from a good old fren of mine....I think la no need to jot down in details but I'm sick & tired of people yg hobby nyer suka made up stories ni.....so, I replied his sms by saying....it's up to u whether to believe it or not...but what I can say, Wallahi,wabillahi, watallahi (sumpah agung ni ha)I didn't do those things! enough said.... I letih la nk layan gossip2 murahan mcm tu....ni lah punca I x nak jadi artis ni ha kuang kuang kuang (ha ha...ada hati nk glamour tp lom pon glamour mana, dah macam2 citer bukan2 kuar.... nasib la......pasrah dan redha jer la huhu....)
lupakan bab2 tu....I just nk focus with my work , career & biz yg baru sebulan dua ter joint venture ni hehe.....xder la terjoin.....but mmg i'm willingly to join my biz partner yg beria2 ajak buat all out dlm sebulan dua ni ...br jer bermula & alhamdulillah...so far so good...thank you Allah & thanks to all biz partners for all your continuous support gitew.....thanks to u ols...tanpa u ols saper lah i ni.....tanpa kentucky siapa lah chicken haha...(dah melalut la pulok haha)
Appointments pon full & aper yg paling I enjoy most with my job now is that, tiap2 ari I meet a new friend....at least sorang.......sometimes, friend cum client or client cum friend....gituuu...macam today, I jumpa member lama, Jalilah namanya,previously dier keje ngan Affin Bank tp la ni dah resigned.....we meet up kt Kompleks Kraf Jln Conlay, dier introduce sorang member dier, Siti Khatijah namanya.....both of them ni mmg I bole ckp cute mommies la coz both dah kawin,ada baby but maintain cun gitew.....makan ati lak I tgk diaorang ni u ols....tp best lepak2 kt cafe nearby sambil borak2 pasai biz & keje....
Dh almost nk maghrib br kitaorang gerak from Kompleks Kraf tu....I lak dah set plan,mlm ni x nak kuar, nk lepak2 jer dpn tv sambil layan desperate housewives,ugly betty & the nanny. DVD yg pinjam from Faizal - Slumdog Millionaire citer yg menang oscar tu pon lom sempat tgk lg...so, I plan to do it all tonite......today gak,dgn x disangka2 ader a few old friends from SMSAH add I kt facebook......before this, ader gak yg add tp I just main pakai accept jer although x kenal pon sesaper gitew.....I ok jer.....sentap gak bila Kak Ana ( one of millionaire yg humble sgt2 yg penah I jumpa) personally said to me, 'Rozi.....if u ader, ceria suasana gitew...haha (perasan jer)...and the same thing A.d said to me gak, 'Zie, kalo Zie xder, x meriah la majlis' ( perasan lg kejap huhu)......tp mmg suratan atau kebetulan, that was exactly what my mom used to say " kalau hang ada, x la sunyi rumah ni" - gitu lah lebih kurang....mau nya x tersentuh hati I ni ha u ols... mau menitik air mata......terharu sgt2 rasa......disebabkan terngiang2 kata2 tu lah, I kerap balik kg..syurga di bawah tapak kaki ibu (trus teringat lagu klasik Aishah).....at least once a month without fail......confirm balik......mmg terharu & flattered when people around me feel that way & I pon rasa seboleh boleh nya try to make people around me feel comfortable.....& most of the time,I'm the one who will break the ice (Britney Spears)
ok la ...have to pen off here dulu......sehingga ke temu di lain entry......

No comments: