Tuesday, January 13, 2009

Di persimpangan dilema -Nora

I didn't write for a few days coz I was running out of time kejar due date for a few works yg still in the process ni....alahai....tak cukup dgn kudrat yg ada,I did ask a favour from my 'best buddy' to help me to finish it.....sian dier.....tanpa banyak soal or sebarang rungutan,dia tetap menolong apa2 yg patut....afraid that dia fikir I just took advantage dr dia, I kasi dia a speacial 'treat' at Secret Recipe Alpha Angle / Jusco Wangsa Maju....sukanya diaaaaa hehe...

Lately ni tido pon x berapa nk cukup but I had a dream...repeatedly gitu...ala2 ada to be continued pulak about the very same person.......kenapa dia?I'm missing & thinking of someone.......'I'm thinking of you in my sleepless solitude tonight'!Gosh! Even tajuk entry di atas lagu Nora tu was among lagu favourite dia...katanyaaaa....

Aper2 pon,keje tetap kene jalan.....still tak dpt reply fr a few people yg pymnt nyer dah pon due....dah x larat nak remind...via sms,kol (yg ala2 x nak angkat or off terus) & etc.....sakit jiwa la jugak but if anything happen pls don't tell me yg i tak bagitau awal2....I x nak dengar alasan lg....we'll see....adat business mmg kene gak accept cabaran camtu tp thank goodness for those yg very prompt in making payment,instalment semua tu,I really appreciate that & dpt lah rolling skit buat pusingan modal gitu ha......alhamdulillah...biz tetap kene jalan gak....x gitu?

Ceria dlm gundah sebenaqnya to explain exactly how I feel skrng ni. Last wiken dpt surprise again fr A.d. He came to KL again. Pagi tu I plan to have breakfast with Faizal & Firdaus but they told me diaorang ader kt area Ukay Perdana at that time so maybe sampai lewat...so,I just wait for them at Azeezah Station sambil pekena rot canai & nescafe ais as my breakfast. Elok2 sudah makan,suddenly ader org tepuk bahu from behind and it was A.d!!! i must say he's very committed with his work & rasa2nya every week A.d turun dr KB just to set up a new office..wow!Network makin luas...good to him....Sepetang dgn A.d bnyk citer dikongsi bersama ... paling best his brand new BMW 7 series akan kuar dlm masa terdekat ni...congratulationnnnn.....:)

I plan nak balik lg Alor Setar this week but I have to postpone the plan coz there are a few contretempts that I need to face by hook or by crook. It's ok then.....my mom mmg cakap OK but x sampai ati lak rasa....nak tak nak,I will return again dlm masa terdekat ni....my things kt umah lama pon ader skit lg yg lom di bawak to a new home sebenaqnya so,kali ni nak balik & clear all......x nk burden my mom to do all those stuff anymore.
Ada gak surprise lain for e.g my friend Azman tetiba call out of sudden...dia x kol my old number tp guna my new number so I guess mesti ada org yg pass my new number to him....no issue but bila I tanya he refused to tell but my Basic Instinct said ni mesti keje si Francis & my conscience was right about it!!!Sixth sense sangat hehe

Okla...got to go...to be continued....

No comments: